Fitbit Versa se vinde ca pâinea caldă și îți arată că Apple Watch nu mai e ”cool”

Fitbit Versa se vinde ca pâinea caldă și îți arată că Apple Watch nu mai e ”cool”
by

Fitbit este liderul global în materie de brățări inteligente, dar nu a făcut o treabă foarte bun în a-și porta succesul în spectrul smartwatch-urilor, până la Fitbit Versa.

La finele anului trecut, Fitbit Ionic a încercat să facă valuri în piață, dar smartwatch-ul lansat în luna octombrie nu a fost îmbrățișat de către critici sau de publicul larg. Cu toate acesta, compania americană nu s-a descurajat și și-a încercat din nou norocul în lupta cu Apple Watch.  Cel mai recent rezultat al eforturilor sale este intitulat Fitbit Versa și s-a lansat la finele lunii martie, deși au trecut câteva săptămâni până a ajuns să fie disponibil în toate colțurile mapamondului.

 În doar șase săptămâni de la lansarea globală de pe 16 aprilie, Fitbit a livrat un milion de ceasuri inteligente Fitbit Versa către comercianți. Este important de reținut că acea valoare nu se reflectă neapărat în proporție de 100% în vânzări către utilizatori finali, dar este mai mult decât evident că smartwatch-ul este un succes și tinde să fie un concurent surprinzător de serios pentru Apple Watch, liderul absolut în piața de purtabile. Ca referință, conform estimărilor publicat de curând de Canalys, Apple a livrat 3,8 milioane de unități în primul trimestru al acestui an. Din nou, este vorba de telefoane care ajung în Apple Store-uri, nu la cumpărători.
 Una peste alta, Fitbit Versa pare să fie o poveste majoră de succes pentru compania americană, iar percepția publicului continuă să fie una foarte bună pentru smartwatch-ul cross-platform de 200 de dolari. În practică, este posibil ca valoarea de achiziție de 299 de dolari pentru Fitbit Ionic să fi reprezentat unul dintre motivele pentru care gadgetul a fost un eșec de piață anul trecut.

La ora actuală, Fitbit Versa s-ar putea să fie cea mai bună soluție pentru monitorizarea efortului și primirea de notificări atât de pe Android, cât și de pe iPhone. Pune la dispoziție utilizatorilor nu mai puțin de 900 de aplicații și fețe personalizate, iar ecosistemul de programe pare să fie în creștere. Rămâne să vedem cum vor arăta vânzările îndrăgitului gadget după șase luni.

Sursa


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *